Om jag kunde drömma.

Nu sitter jag här i min soffa i mitt städade rum. Jag tror faktiskt aldrig att det har varit så rent och fint som det är nu. Får se hur länge det håller i sig..

Mådde mycet bättre idag när jag vakna. Härligt! Huvudväken helt borta och kände inte av smärtan inne bröstet nånting. Visst hostar jag och låter som en kratta till och från fortfarande, men förhoppningsvis är det på bättringsvägen nu. I hope so! Ikväll ska jag faktiskt till badet för att gymma en liten stund och testa simma också. Hoppas det går bra :)

Nu ska jag fortsätta läsa lite i "Om jag kunde drömma". Jag fick nämligen tre böcker i julklapp. Hoppsan ja, Eve har gått occh blivit en bok-nörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0