Sick.

Deniz sista natt i Sverige blev inte som väntad. Halsen blev så jävla dålig under de sista dagarna och febern steg mig över huvudet på natten. Sov ingenting och bara svettades och frös om vart annat. Olika halstabletter och vatten höll mig ännu mer vaken. Sen när klockan ringde 5 på morgonen var jag fortfarande vaken och låg halvt död i sängen.
Stackars Deniz och se sin flickvän sjuk och ful sista gången på lite mer än 2 månader, han var nog glad att åka just då ;)

Idag är det bara 2 månader och 3 dagar tills vi ses. Jag har ju bokat biljett så jag flyger dit 8e mars. Underbart! Ska bli kul att se hur de bor och lever där borta. Träningen är jag dock redan nervös inför. Om jag ska vara ärlig är jag nervös för att komma in i deras lägenhet också, jag hoppas de har städat! Flyget är jag sjukt nervös för med, aldrig flygit själv innan, och nu ända till USA och mellanlanda i NEW YORK! Men det är coolt.

Har legat i sängen hela dagen igen, förutom när jag skjutsade lillebror till morgonträningen typ. Så nu blir det lite tycka-synd-om-mig-själv-fika. Det kommer sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0