Sleep tight.

Dagen har bara bestått av jobb jobb och åter jobb. Okej då, jag hann med lite träning också. Blev faktiskt klar med alla dessa papper ock scanningen nu! Sjukt glad att jag slipper det nu.

Sitter faktiskt och kollar lite klockor nu, hittat två stycken som är rätt najs till väldigt billigt pris! Men jag är ju som sagt ingen klockmänniska. Men jag kanske blir?

Imorgon åker jag ner till Växjö för JDM. Dock har jag ingen aning om vad jag kommer simma (eftersom jag varit sjuk är det nog inte det bästa att simma de distanser jag är anmäld på). Men det återstår att se. Passet igår och idag kändes ändå hyffsat bra.

 

Nu ska jag sova. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0