Lager 157.



Har precis kommit hem från en liten åktur. Jag och Deniz tog nämligen bilen och åkte till Lager 157 för lite shopping. Aldrig varit där innan, men det var över mina förväntningar! (Bäst shopping för killar dock). Efter det for vi till Borås djurpark och hämtade Håkan och Ferran för en lunch på Mc Donalds och sedan hem till Götet igen.
Fick faktiskt med mig lite smått och gått hem. Välbehövliga och bra saker.

Igår var vi på Liseberg som sagt. Sjukt mycket folk med tanke på att det är sommarlov PLUS Gothia cup. Men det hindrade oss inte, åkte allt i princip, till och med UPPSVINGET!
På kvällen sen åkte vi till Slottsskogen för lite myspys tillsammans med Tomten och hans flickvän.
En riktigt bra och händelserik dag!

Nu ska jag lägga mig i sängen intill min utmattade pojkvän och kolla lite "vänner" för att sedan åka iväg mot Mölndal till Gustav och Henrika. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: emma säger

sv. båda är från h&m :)

2010-07-22 @ 23:03:56
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0