Long time no see.

Sorry för min dåliga uppdatering här. Har haft mycket annat för mig plus att mitt internet är helt sjukt nu. Fungerar knappt.
Har hänt en hel del sen sist jag skrev, men jag ska hålla mig kort.

Min midsommar blev lyckad! Började med att åka till Aborreberg med lillebror för att träffa mamma, mormor och en hel del andra från släkten. Spenderade några timmar där i solen med fika och trevligt sällskap. Därefter for jag och Deniz hem och sedan iväg till vår vän Lovisas landställe. Mycket mysigt! Och mycket roligt folk. Blev grillning, spel, irländsk julafton, stafett med sked och tomat (hade inga ägg), jordgubbstårta, nattdopp och en hel del myggbett. Riktigt bra kväll och natt helt enkelt!

Idag kom mamma hem från två dagar i Ullared, tillsammans med sina väninnor. Kom hem med mycket smått och gott. Själv fick jag mig väldigt bra välbehövliga saker, som läppsyl, pads, deo, mascara, rött läppstift. Deniz fick sig en stor påse Haribo Persikor (AVUNDSJUK!!) och ett par "Ullared-kalsonger", haha riktigt heta ;D
Mor och dom hade också träffat Morgan eller vad han heter, från TV you know! Ballt.

Imorgon drar NUSS igång. Blir 50 fjäril för min del och sedan hoppa in och jobba 3 timmar. Lördag är jag bara med på förmiddagspasset, 100 bröst, och sedan drar jag och Denka-boy väster ut för en tripp till Göteborg över helgen. Deniz har planerat nåt, kan tänka mig att det är för min kommande 20 års dag, (måndag).

Bild från midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0