Bluff.

Solen steker på som den gjort nu de senaste dagarna. Börjar nästan bli jobbigt, men jag ska inte klaga! Jag tror nämligen det är den här enda riktiga värmen vi kommer få i år. Så värmen; HÅLL I DIG!

Chill dag. Vaknade sent, stadig frukost, lite bluff-spelande, en shoppingtur i Hageby och hem för lite mer bluff-spel.
Kom hem med två nya klänningar, blått fint nagellack och hårnålar. Väl behövliga saker till ett mycket bra pris! Väldigt nöjd.

Snart blir det lunch och sen träning. Ska testa min andra TYR-dräkt idag, så kommer tidningarna också tror jag. Så kolla NT/ FÖ imorgon!
Imorgon kl 10 åker vi söder ut, Malmö är vår destination och för er som inte förstått det så är det SM som står på schemat. (Kommer ha med mig datorn och uppdatera lite).

Bilder från vårt bluff-spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0