Västkusten.

Igår var det som sagt tävling. 50fj vilket inte var något överraskande resultat att hurra över, 29.2 tror jag och en andra placering. Helt okej för att vara nu i min träning. 100br idag gick ännu sämre, 1.18.0 och en andra plats där med. Skyller på mitt dåliga insim och uppvärmning efter gårdagens jobb. (Fick plocka skräp på hela badet UTAN sån där skräp-plockar-sak. Snacka om att det kändes i min rygg och mina ben!)

Sen tog jag och Deniz bilen och begav oss till Göteborg. Grillmys med famijen, och om jag känner oss rätt så blir det nog film och något onyttigt till det. Det vi är bäst på alltså!


I just love summer. Var 34 grader i Norrköping idag! Det sägs att det ska regna här imorgon, hoppas de ljuger. Jag vill vara ute i solen och bada i havet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0