2010-06-09

Har precis plockat i ordning lite på rummet. Det blir stökigt så fort, jag förstår inte! Nu sitter jag och försöker läsa lite i kursboken vi fick från jobbet, kommer typ få skrivning på det!?
Snart kommer Deniz hem också. Får se vad vi hittar på idag, blir nog inte så mycket. Han var trots allt uppe halv 5 imorse. Och den här gången var det jag som fick ligga kvar, SKÖNT!

Imorgon är det stora dagen för 91:orna. Och det ska firas hela dagen! Hoppas det blir fint väder, vill ha min nya klänning. Blir att ta det hyffsat lugnt ändå, för det är nämligen DM för mig fredag och lördag. De kunde verkligen inte lägga tävlingen bättre!?!

Grym frisyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0