Som handen i handsken.

Det har blivit mycket jobb senaste dagarna. Därför den dåliga uppdateringen. Men nu har jag endast 2 dagar kvar i juni att jobba. Sommarlov typ!

Igår var Victorias och Daniels bröllop. Missade tv sändningen, inte för jag direkt ville se det, hann se några snuttar här och där och lika så höra på radion. Ingen kunde väl undgå bröllopet igår.
Såg bröllopsklänningen, trots att den har fått höga betyg i tidningarna håller jag inte med. Den föll mig inte alls i smaken. Gillade dock den här enaxlade klänningen. Sjukt snygg och elegant och sitter som handen i handsken!
Nu blir det Sex and the city filmen och sen sova. Imorgon hoppas jag på strålande solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0