Back in Daytona.

Jag var inte sa duktig pa att uppdatera som jag trodde att jag skulle vara. Deniz data ar namligen pa lagning plus att internetet inte ar det basta i lagenheterna.
Sitter i biblioteket nu och vantar pa att Deniz ska skriva klart sin uppsats, stackarn!

Forra veckan var det som sagt Spring break vilket vi spenderade i Fort Lauderdale. Vi avslutade veckan med tavling vilket gick ganska bra. (Trodde det skulle ga daligt). Blev en a-final och pers pa 100fj och en b-final pa 50fr, men simmade aldrig finalen.
For er som inte visste det ar det Ryan Lochtes pappa och syster som ar tranare for Deniz och deras team. Sa traffade honom under tavlingarna, (han var tjock!?) -kommer bilder ;)

I sondags besokte jag och Deniz Sea World, riktigt ballt. Delfin/val-showen, och sjolejon-showen var riktigt grym och rolig. Dar emot blev jag riktigt missnojd med showen med spackhuggarna. De gjorde typ ingenting, de simmade inte med dom heller men det ar ju inte sa konstigt efter vad som hande for nagra veckor sen.
Tro det eller ej men jag matade delfiner!! Dock var jag javligt radd mend det var coolt. (Nej,jag simmade inte med dom. Sjukt daligt vader och blev for dyrt sen. Tror inte jag hade vagat heller, haha).
Det regnade som fan, vi var genomblota och det hjalpte inte heller att delfinerna skvatte ner oss totalt!

Just det far inte glomma att saga att imorgon ar ingen vanlig dag for da ar det pappa Bosses fodelsedag!
Hurra hurra hurra!
Grattis pappa!


Nu ska jag forsoka hjalpa Deniz lite sa jag kan komma hem till lagenheterna snart!


Kommentarer
Postat av: Evelina.

han blev så glad/mamma

2010-03-24 @ 19:28:13
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0