Back in Sweden.

Hemresan var riktigt lång! Var nära på att missa flyget i New York också, men som tur var hann jag med den. Nu sitter jag dock fast i Stockholm, för jag missade en swebuss med typ några sekunder och nästa går inte förän om 3 timmar.. KUL!
Köpte mig därför en så kallad "surf-biljett" för att fördriva en timme alla fall, men så visar det sig att man inte kommer in på facebook! Vad ska jag göra här i en timme egentligen..

Tror jag somnar här snart. Vaknade vid halv9 imorse och började packa sedan kom Deniz och Kristin och hämtade mig så for vi till Orlando för lunch och "hejdå". Sov typ 5min på första flyget (3 timmars) och ingenting på det andra (8 timmars). Nu är klockan nästan halv 4 på natten för mig liksom.. Kind of dead!

Nej nu ska jag sluta klaga. Jag är hemma snart, i min egna säng. Och på torsdag åker jag till Mallorca!
HAPPYFACE!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Välkommen tillbaka. Somliga har det bra, bara ute och reser. Är lite avundsjuk men ha det bra och njut så länge det varar. Grattis till bra resultat i det stora landet i väster// Margareta

2010-03-29 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0