I miss you.

Idag har jag varit duktig! Tog mig i kragen och åkte till gymmet imorse och körde asset av mig. Jag kommer ha sån träningsvärk imorgon!!
När jag kom hem satte jag mig ute i gräset och läste lite i solskenet. Men som alltid med det svenska sommarvädret så vänds det på två sekunder och solen syntes inte till bakom alla fluffiga moln.

Idag börjar mitt något sånär nyttiga liv. Ni som känner mig vet att jag är världens godisråtta och sötsuget står mig ofta över öronen. Men hela dagen har jag tänkt på det och det har gått rätt så bra. Det är inte så att jag ska sluta med alla sötsaker, aldrig! Men jag kommer ha det i åtanken.
Ska även börja ta mig fram med cykeln nu. Det är ju helt underbart att bara susa ner för alla backar i solskenet.

Nu ska jag gå ner och skära mig lite melon. Yummie!


Kommentarer
Postat av: Malin

eve du måste dra med mig till gymmet:) Det är näst intill omöjligt att få mig själv att träna:) säg till nästa gång du ska gymma så ska jag försöka komma:)

2010-05-27 @ 19:32:46
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0