Jag lever i nuet.

Yes, nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen hade jag tänkt. Man har ju sina stunder liksom och den senaste tiden har inte varit min tid direkt.
Det har hänt en del sen sist jag skrev, men ska inte tråka ut er med allt. Jag lever i nuet!


Har spenderat några dagar utanför Norrköpings gränser. Tog bilen till min vän Isabel och hade några mysiga dagar tillsammans. Tack min vän! Vi är bara för lika du och jag :)

För er som inte vet det har Deniz kommit hem från USA nu. Vi tillbringade några dagar i Göteborg och sedan tog bilen hem till lilla Norrköping igen. Måndagen blev myspys på hög nivå hela dagen. Tack för en fin 2 års dag!

Jag och Håkan som inväntar storebror Deniz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0