My weekend.

Hemma igen, och sitter i min underbara säng!
Bodde på skabb-campingen i Åby som varje år. Hatar sängarna, första och andra natten sov jag inte mer än 7 timmar totalt! Tredje natten sov jag dock ganska bra, vaknade av mina hostningar och att det brände i bröstet. Jag åkte dit frisk och kom hem sjuk. Började hosta massa på fredagen men ingenting med. Under lördagen började det brännas i bröstet när jag simmade och kände av halsen. Under söndagen brände det i bröstet och ont i halsen konstant. Inte bra! Var nära på att strycka mig, men höll humöret uppe och gjorde mitt bästa för laget.
Träffade min, näst intill tvilling, Isabel. Alltid lika roligt att se den tösen!

Själva tävlandet gick över förväntan. 100br 1.11.9, pers med över 1 sek igen! 100ry pers både vid 50 och vid 100. 100fr pers, nere på 57 som jag inte varit på 3 år typ. 50fr hundradelarna över pers och likadant på 100fj. Så väldigt bra tider med tanke på min hälsa den här helgen.
Har redan börjat kurera mig. Jag ska bli frisk! Det bränner i bröstet som utav bara helvete men det ska bort. Jag ska tävla nästa helg och det ska också gå bra!

Avslutade helgen med en "fin middag" på Mcdonalds med Linda och Anna. Trevligt trevligt, alltid kul med uppdateringar. Brings memories, men även själva platsen gav mig mycket minnen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ok:P tänkte om jag skulle ta basiron men då fick man inte sola något. Vill ju sola några ggr till balen och sen är det ju sommar så tog den aldrig. Får se om det jag köpt nu fungerar annars får jag köra med basron;)

2010-05-02 @ 22:51:31
URL: http://vilhelminan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad kostar inpackningen?:)

2010-05-02 @ 22:53:05
URL: http://vilhelminan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0