Christmas.

Som några av er vet så ska jag och Deniz stanna kvar i staterna över jul. Nu har vi börjat planera lite vad vi ska göra under dessa dagar, och vi kom upp med idén: NEW YORK! Har hittat flygbiljetter för ca tusen kronor, och hotellet var inte så himla dyrt det heller. Ligger precis intill Times Square. Kan det bli mer centralt eller? Jag hoppas verkligen att dessa planer går i uppfyllelse. Titta bara hur hotellet ser ut:

//Translate//: As some of you know, is Deniz and I stay in the States for Christmas. Now we have started to do some planning what to do during these days, and we came up with the idea: NEW YORK! Have found tickets for about a thousand crowns, and the hotel was not so amazingly expensive, either. Located just off Times Square. What could be more centrally or? I really hope these plans come true. Just look how the hotel looks like:



Kommentarer
Postat av: Carina

Ojoj det var inte illa vad fint! Hoppas det fixar sig allt så ni kommer dit.Vi andra får tänka på er här hemma i Sverige.

2010-11-07 @ 21:41:09
Postat av: Evelina.

haha jaa jag hoppas det. men det låter FÖR billigt för att vara mitt inew york under jul liksom, så deniz ska nog ringa imorgon och kolla.

2010-11-08 @ 00:07:01
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: ÅSA



woow fan vad fint det är på bilderna! :D Synd att inte ens lägenhet såg ut så :P

2010-11-09 @ 14:18:33
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0