Här är min skönhet.



Har precis packat upp den ur paketet och håller på att ladda batteriet nu. Simon berättade nyss att han ska till Jacksonville den här helgen för att fota lite. Kanske åker med, skulle vara kul att inviga den. För er som inte vet det ska jag även ta en fotokurs tillsammans med Simon och Mattias nästa termin. Tyvärr är det en lektion som är varje tisdag kväll tror jag 6-9. Inte jättebra tid men jag ser verkligen fram emot det!


I morgon kommer Indian River hit, våra största konkurrenter. De har vunnit Nationals 36 år i rad. I år ska vi kicka ass! Jag ska simma 100fr, 100fj, 200me och 4*50me (fj sträckan). Kommer bli tufft, tävlingen håller på kanske 2-3 timmar. Inte van vid så många lopp! Men det ska bli roligt att få lite mer lopp i kroppen. Vi fick inte ens ledigt från morgonträningen. Så ska upp imorgon bitti och gymma, sen skola och sen träning/insim halv 2, vila en timme sen insim igen och sen drar tävlingen igång. HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer
Postat av: margareta

Kör hårt! Viker båda tummarna för erat team. Go, go, gooo!!!

2010-11-19 @ 08:31:01
Postat av: Håna

Tummarna är hållda.

2010-11-19 @ 14:29:59
Postat av: Carina

Sitter här i -15 grader o håller tummarna.Imorgon blir det 50-årsparty!

2010-11-19 @ 18:50:20
Postat av: Anonym

HEJA HEJA!

2010-11-20 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0