A good friend.


Hittade ingen battre bild, men denna ar fin pa Micke :)

Study Hall ikvall igen. Har fatt ganska mycket gjort faktiskt!
Fick aven ett fint samtal mitt under allt, fran Micke Whalin! Blev superglad! Att ett samtal fran en van kan gora sa mycket. Det paminde bara om hur mycket jag saknar Sverige.
I MISS YOU GUYS <3

Nu ska jag gora nagra matte quiz, har prov nasta vecka. Imorgon maste jag satta upp schema for mig for varen ocksa. Funderar pa om jag ska ta nagon lite rolig och oserios kurs, Mattias ska till exempel ta photography! Men aterstar att se imorgon. Nu, som sagt: quiz!


Kommentarer
Postat av: Michelle Franzén

Funderar på att skaffa skype så att jag oxå kan prata med dig! saknar dig! <3

2010-10-29 @ 17:45:37
Postat av: Evelina.

jaa det vore jättekul :D

2010-10-30 @ 04:03:26
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0