Monday again.

Jag funderar pa att borja gora bade svenska och engelska inlagg i bloggen. Mina amerikanska vanner har redan borjat klaga for mycket pa att jag bara skriver pa svenska. Vad tycker ni? Finns pa google dar man kan oversatta hela texter, sa det ar ju inte sa svart liksom. Kommer darmed bli dubbelt sa langa inlagg....


Traningen idag gick ganska bra. Morgontraningen var jag seg pa som vanligt efter en ledig helg. Eftermiddagspasset bestod av bland annat 28st 150or. Gick galant och var inte alls sa jobbigt. Var aven en hel del "shooters" ocksa, vilket ar undervattensjobb sa langt man kan.


Jag gillar teamet. Det blir bara battre och battre tycker jag. Efter black and blue meet blir det nog annu battre stamning. Daremot finns det ju alltid folk man tycker mindre om.
Min rumskompis ar lite konstig, om jag far saga sa. Hon har valdigt mycket problem och ska jag far vara hennes bollplank eftersom jag ar hennes rumskamrat. Nu ar det dock inte sakert att hon kommer stanna for hon hatar verkligen allting har. Hoppas det bara far ett slut snart! Hon ar inte sa rumsren heller for den delen, haha. Men hon kan vara riktigt trevlig och snall nar hon verkligen vill.
En annan tjej forlovade sig i helgen. Sprang runt till alla lagenheterna for att visa upp den nya ringen. Vara reaktioner var inte den basta: alla satt knapptysta och hakorna hangde halvags ner till golvet. nar hon lamnat rummet drar Simon kommentaren: "THAT IS FUCKED UP!"
Annars tycker jag om mesta dels av de andra. Man hanger forstas mer med vissa an andra.

Sitter i biblioteket nu och huvuduppgiften ar inte att plugga, sa ska borja lagga fokus pa plugget nu.
Take care everyone!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja jag är intresserad av att läsa på engelska.Tar nog tid att läsa men det gör inget.Puss

2010-10-12 @ 11:10:28
Postat av: margareta

Helt ok med engelska men beskrivning av rumskompisar lämpar sig nog bäst på svenska om du inte byter ut vissa till riktiga godingar.Vad är "black and blue meet"? Var förlovningsringen snygg eller bara alldeles "för mycket"? Ha det bra

2010-10-12 @ 17:51:41
Postat av: Linda

Tänk på att inte använda allt för svåra ord i så fall för min skull ;)

2010-10-13 @ 10:19:40
Postat av: Evelina.

jag kommer skriva på svenska sen kommer jag klistra in hela texten i google translate, så det kommer nog bli lite konstigt :P men men, jag är lat hahah

2010-10-13 @ 22:42:01
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0