I have the best family!

Igår när jag kom hem hängde en lapp från brevbäraren på dörren. Så idag, efter skolan och träningen skjutsade Wes mig till post office och där fick jag hämta ut ett STORT paket. Min kära familj hade skickat mig fina påslakan (eftersom denna smarta uppfinning inte existerar här), ett par shorts till Deniz och bäst av allt: (trumvirvel) MARABOU CHOKLAD! Bjöd på en chokladkaka här och alla, verkligen alla, älskar det!
Swedish chocolate (and Eves family) is the shit!




Jag och lillebror

One more thing..

Ska försöka ta bilder på våra lägenheter så ni får se hur vi bor och vilka jag bor med.

Tänkte även berätta om träningarna. Vi har börja väldigt lugnt, och ska göra det ett tag framåt. Ska inte simma några simsätt på ett tag.
Passen börjar med löpning runt skolområdet, blir längre och längre för varje pass och det är j*vligt svettigt i den här värmen! Därefter kör vi magövningar, ska snitta 600-800 sit-ups om dagen (Det är lite mer än mina ungefär 100 i veckan), plus lite andra styrkeövningar.
Direkt efter det är det simning. Idag var det:
200 insim
3*200 medley ben (utan platta armarna i streamline hela tiden) Egentligen blev det 4 för vi fick börja om..
8*200 ben Udda med platta, jämna utan platta 15m under vattnet varje 25a.
20*25 ben utan platta, streamline med huvudet ovanför vattnet, fr eller br. 1max-1lös-2max-1lös-3max...
200 avsim
Kort och gott pass men benen tar som bara den!

Så nu ska jag sova. Imorgon har jag mitt första prov, good luck!
Nighty!

Kommentarer
Postat av: mamma

Då tog det ca 9 dar att komma fram,inte så illa.Hoppas chokladen räcker ett tag.Blev han glad över shortsen?puss

2010-09-09 @ 09:37:42
Postat av: Evelina.

Ja det var ganska snabbt ändå. Ja han typ skrek av glädje!

2010-09-09 @ 22:24:30
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: Patricia

Har dom inte påslakan i usa?? vad har dom då?

Alla fina barn påslakan kommer ju från usa!

2010-09-10 @ 07:54:46
Postat av: Evelina

Nej det har dom inte. De sover med bara täcket, sen tvättar de hela täcket istället :S

2010-09-12 @ 00:54:17
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0