Update.

Jag känner redan att engelskan är bättre. Har till och med fått kommentarer, inte bara från en utan TVÅ, om att jag låter som en riktig amerikan! Det trodde nog ingen om mig.
Hade mitt andra prov i First aid idag, tredje provet totalt. Gick väl inte kanon kanske men..

Träningen har trappats upp rejält. Nu springer vi lite längre, kommit upp i våra 600-800 sit-ups plus armhävningar, rygglyft och pull-ups, och simningen ligger nu runt 5000-6000. Dock är det väldigt trångt på träningarna, 50 personer i hela laget och vi har 8 banor (tror jag) plus en hopptorns del. Ganska så myspys varje pass alltså!

I morgon har jag bara en lektion, matte. Får tillbaka mitt prov då, scarry! Annars häner inte så mycket. Sitter i mitt rum och ska snart gå och lägga mig. Trött som ett svin.

I helgen, lördag rättare sagt, blir det nog en visit till Orlando för SHOPPING all day long! Ska försöka åka förbi Ikea och införskaffa lite mer av den gula chokladen, Marabou. Love it!

Nej nu ska jag gå till mina rumskamrater lite, ha det bäst!

Jag och grabbarna på "Five guys".
Jag och simon (dansken) vid poolen.

Kommentarer
Postat av: margareta

Oj, vilken storleksskillnad på svenska tjejer och danska killar!! All the best!

2010-09-17 @ 14:18:19
Postat av: Sanna

Shopping all day long låter ju inte helt fel hörredu! Hittade du något? :) KÄRLEK

2010-09-21 @ 19:32:42
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0