Photography.

Jag bara älskar min fotografi kurs! Får sitta i tre timmar varje tisdag kväll och bara leka framför stora Mac datorer. Jag vet inte om jag nämnde det men jag var med på en fotografering förra veckan. Riktigt snygga och häftiga bilder, kommer nog få dom snart så jag kan visa dom här.
Tror nog jag ska åka iväg till skolans fotostudio nu tillsammans med Mattias (får se vem som hänger med oss) och ta lite foton till nästa lektion. ADIOS!




// TRANSLATE //
I just love my photography class! We are just sitting for three hours every Tuesday evening and in front of big Mac computers and are playing the whole time. I do not know if I mentioned it but I was on a shoot last week. Really nice and cool pictures, will probably get them soon so Ican show them here.
Think I'll go away to the school's photo studio now with Mattias (we'll see who are with us) andtake some photos to the next lesson. ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

snyggt foto :)

2011-02-04 @ 15:13:14
Postat av: Sanna

Jag har allt sett dina bilder på facebook, så snygga!:D Har du skaffat dig en systemkamera? Jag är riktigt sugen på att skaffa en. I så fall får du lära mig allt du kan ;)

2011-02-05 @ 11:54:43
URL: http://susannagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0