DSC invite.

Jag hade inga förväntningar på dagens tävling; inte tränat ordentligt på en och en halv månad, och knappt varit i vattnet på en hel månad. Vi började med korta medley lagkappen där vi vann. Själv simmade jag fjäril på 25,6 vilket var bra för att vara så otränad! Sen blev det 54,1 på 100fr med en första plats, 59,0 på 100fj med en första plats där med och en andra plats i korta fr lagkappen, 24,9. Men som sagt, ingen i vårt lag kunde förvänta sig någonting.

I morgon är det träning igen klockan 7. Dags att sova! God natt mina vänner.



// TRANSLATE //
I had no expectations for today's met, not trained properly for a month and a half, and barely been in the water for a whole month. We started with the short medleyrelay, in which we won. I swam butterfly on 25.6, which is a good time to be so out of shape! Then it was 54.1 in 100fr with a first place, 59.0 at 100 fly with a firstplace and a second place on the short free relay, 24.9. But as I said, no one in our team could expect anything.

Tomorrow is practice again at 7 O'clock. Time to sleep! Good night my friends.

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra gjort!

2011-01-06 @ 11:21:21
Postat av: Carina

Vilka är de andra? Körde de laget? PUSS

2011-01-06 @ 14:44:58
Postat av: Evelina.

Ja det är vår frisimslagkapp. från vänster: hanna, sara w, jag och razan.

2011-01-06 @ 16:21:12
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0