d&e

d&e

Nu sitter jag här igen, och med här menar jag i lägenheten i Göteborg :) Detta kan jag ju skriva nu, vågade inte i förra inlägget ifall mr D skulle in och kolla mig blogg under resan och sina 7,5 väntetimmar i London ;)
Och nu är han alltså hemma :D iihhh!!!!! Otroligt skönt!

Dagen har varit fullspäckad; bada och bygga sandslott, karneval och jordgubbar, kasta frisbee, spela fotboll, kul-kastning, gunga och mycket mera. Ni kanske förstått att jag tillbringat min dag med mini-Håkan :)
Sen bar det av till flygplatsen och vänta in grabbarna. Håkan är väldigt rolig när han sover i bilen förövrigt, huvudet åker åt alla håll xD
Fick sitta där på flygplatsen väldigt länge, sen kom Gustav och Archies mammor och Henrika, så fick lite mer sällskap :) Sen såg vi dem!!! Tjohoo! Mycket kramar och väldigt många glada skratt och leenden, härlig känsla att se så många så glada på en gång! Obeskrivligt..

Ikväll blir det nog bara lugna kvällen. Tror inte min hemkomna pojke orkar med så mycket mer. Men skönt det med. Imorgon blir det nog hemfärd, måste kolla bussarna. Mor vill ha hem mig fort, jag tror hon saknar mig allt! och hon fick förövrigt sin morsdag-present lite tidigt, i fredags kväll. Mörkblå halvlång bomerang byxor som satt ganska bra ändå, tur :) Roligt att köpa kläder åt henne nu, speciellt när hon gått ned så mycket i vikt. Inte lika roligt att hon krymper ur alla så fort...

Nu ska jag umgås med den snyggaste pojken i världen :) .. och snällaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0