Hundratals tokiga damer

Hundratals tokiga damer

Yes, Vårruset är precis avklarat. Fick ett telefonsamtal av mor och hon var nöjd med sina 35 minuter. Duktigt mamma!
Blev träning idag och så himla dåligt väder, kallt och ruskigt. Fick gå upp tidigare för jag skakade så himla mycket. Ibland är det bra och vara liten ;) haha.
På cykelturen hem åkte jag förbi uppvärmningen till vårruset. Alltid lika roligt att se de hundratals tokiga tanter, damer och flickor som skuttar och har sig till friskis&svettis-instruktörernas rörelser. Kände att hela marken skakade när jag cyklade förbi!

Imorgon ska jag försöka ta mig upp och till morgonträningen. Vi får se hur det slutar. Inte det lättaste att gå upp klockan 5 när man har haft sovmorgon till 10 varje dag.. Annars bjuder morgondagen på skola och jobb. Kanske kanske, om vädret och öppettider bjuder till, smultronstället :) Premiären!

Nej nu ska jag lacka naglarna :) PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0