India

India


Yes, idag var det dax för det slutliga FN- toppmötet i konferensrummet på Ebersteinska.
Började lite halvt bra för mig. Stressa runt på skolan för jag trodde jag var lite sen. Sliter upp dörren till konferensrummet där biträdande rektor plus lärare sitter och slänger sina blickar mot mig. Ajaja, jag har hamnat fel tänkte jag.
Sen kom Eva och räddade mig och tog mig till en sal där hela klassen stod samlad och drack "välkomstdrink". Vissa mer uppklädda än andra, som Lovisa med sin turban och något som liknade en mönstrad pyjamas i strlk XL. Aldrig sett något så fint.. Har ni tur kan jag kanske hitta bilder på dem, jag var dock inte utklädd till inde, tyvärr.

Nu är det bara specialidrotts prov på måndag, svenska debatt om FN veckan efter och inlämning i religionen samma vecka. Sen är det tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0