The day with the big D

The day with the big D

Soligt soliga dag! Däremot blev det inget njuta av solen för mig idag, det var mer "bort med dig jävla sol"..

Fick lite inshoppat idag: randig klänning med lite marin-stuk från ginatricot och ett blå/grön jättesött linne från weekday :) Fanns väldigt väldigt mycket mer som jag spanade in som jag ångrar så mycket att jag inte köpte! Men tiden fanns inte till. Kanske blir en shoppingrunda till snart, återstår att se.
Och vem stötte jag ihop med idag på stan om inte Bobby Oduncu ;P

Imorgon är dagen med stort D, Dagen Då Deniz kommer hem :D iihh! <3<3<3
Och inte bara det, imorgon SKA jag njuta av solen :)

Kommentarer
Postat av: maja

sv: haha men precis :) supersöt ju!

jamen jag har ju lagt upp beskrivning nu så det är bara att sätta igång ;)

2009-05-31 @ 12:24:34
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0