Solen skiner och det är varmt ute!

Som sagt, matt-/golvläggarna ringde på dörren igår kl 7 på morgonen. Idag sitter jag här med nytt golv i köket och hallen. Äntligen! Nu slipper jag den här äggfjärts lukten.

Gårdagskvällen spenderades hemma i Saras lägenhet. Lite matlåda, tvätta kläder och Twilight. Förstås besöktes coop för lite gottigt också. Vilken blandning vi hade: Susanna med pepparkakor och mjölk, jag med vatten och lösgodis och Sara med glass, julmust och Tacochips med ost och rödsås i ugn. Kunde inte bli bättre!

Idag har jag damsugit rummet och gjort det fint. Dock hade min vattenflaska råkat läcka på ett kollegieblock som låg på golvet så nu har texten kladdat av sig på golvet och jag får inte bort det! Men då har jag nåt att läsa om kvällarna, billigaste flygbiljetterna till orlando och daytona, haha.

Familjen är iväg på tävling. Det har tydligen gått ganska bra alla fall. Lillebror persade med några tiondelar på 400fr. Får kolla lite resultat nu om jag hittar det.
Deniz hade också tävling i helgen, mot dom regerande mästarna som tydligen ska vara sjukt bra, (vunnit de senaste 33 åren tror jag det var). Han tyckte själv inte att han simmade så bra. Men det tycker jag, kolla träningen liksom plus att på morgonen simmade de 5000, sen insim på 4000 sen skulle de hem efter tävlingen och träna ett pass på 5000 till midnatt! (om jag fattade det rätt). Sjukt mycket träning! Men jag vet att han klarar det galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0