Tycker inte om onsdagar.

Min lediga dag då jag skulle hinna med så mycket blev inte så ledig.
Kom till badet för att gymma, men blir inkallad att jobba. Hann alla fall åka till polisen och hämta mitt hemska pass och sen var det dax att jobba. Först med "barn" som var större än mig själv och sen med mina vanliga småbarn.
Gjorde även badvaktsprovet idag, och det gick väl bra. Hatar att gå ner på botten.

Alla tjatar om vaccin nu. Ska man ta eller inte? Jag ser det som onödigt, speciellt nu när det gått så länge och jag vet inte en enda person som blivit smittad. Men är man i riskgrupp säger alla att man SKA ta. Visst är jag i riskgrupp men ska jag verkligen ta? Jag är emot de flesta mediciner så det hjälper inte heller..


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har iallafall tagit vaccinet, har hört att värsta "vågen" kommer i dec-jan .. så än sålänge har inte det värsta kommit , lovar att uppdatera oftare , om du gör detsamma ;) Puss/Malin

2009-11-13 @ 20:06:09
URL: http://malinekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0