Vi behöver inte ens ifrågasätta det.

Fint senaste inlägg! Tack älsklings Deniz :)
Vi pratade även i telefon i tisdags, och det var nog det bästa samtalet vi någonsin haft. Pirret i magen sitter fortfarande i. I like you!

Ja och som ni förstår går dagarna ut på att jobba. Imorgon är sista dagen. Blir en lång och stressig dag. Kommer flera skolklasser jag ska ta hand om, slutar 14.30 då ska jag hem, käka och hämta mamma och lillebror sen 15.30 ska vi åka från badet till växjö. Jag får vara lika snabb som superman är när han går från Clark Kent till superhjälte.
DM i helgen alltså, bliir inte så jobbig helg med tanke på att jag har max 2 lopp per pass. Kommer hem söndag natt. Wish me luck!

Hämtade ut mitt körkort idag. På de färgade korten ser jag livrädd ut. Men på det färdiga körkortet ser det inte så farligt ut, däremot ser det ut som ett av ögonen är sminkade och det andra inte! Jag lyckas alltid på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0