Det är aldrig för sent.

Vaknade med hjärtat i halsgropen imorse, jag tror en liten flicka är lite nervös inför halkan ;) Inget att oroa sig för, bara sjukt roligt!
Sen skjutsade jag lillebror till racketstadion och åkte därefter till maxi och handlade åt pappa.
Nu sitter jag och försöker lägga in lite bilder på facebook, Tunisien - bättre sent än aldrig! Men jag tror inte min dator tycker om face för den segar alltid när jag ska lägga in bilder.

Snart ska jag hoppa in i bilen och åka till badet för Bodypump med Christin. Sen avslutas dagen med simskolor och egen träning.

Nu måste jag ta mig något litet att äta så jag orkar bodypumpen!
Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Sandra h

Svar; Den är från Cubus :) Visst är den fin? :)

2009-09-30 @ 17:08:21
URL: http://skinkpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0