I have a blue house with a blue window.

Helgen är avklarad och jag kan säga att jag är nöjd. Simningarna gick helt okej. Visst hade jag hoppats på bättre resultat, men absolut inte dåligt. Klarade av både 800 (vilket var väldigt roligt denna gång) och 400 medley. Inte de bästa tiderna, och inga pers heller. Men man kan ju inte alltid slå pers. Speciellt inte när man tränar som vi gör nu och med tanke på min fot, vilken för övrigt inte känns så mycket när jag simmar bara när jag går nu. Framsteg!?
Annars var helgen mycket rolig. En av helgens höjdpunkter var väl när Linda fick tuggummi över hela byxorna. Eller "I am blue dabedi dabedei..". Fun fun!


Bild: SM i Linköping


Idag vaknade jag sent, halv 10, och pappa hade tydligen tagit ledigt från jobbet så idag har vi startat ett litet "hemligt projekt" som är ganska klart nu. Jag kommer ha träningsvärk imorgon xD haha! Nu ska vi iväg och handla så blir det träning med u-elit idag. Sen körlektion.


 


Kommentarer
Postat av: Lindaaa :D

En anna höjdpunkt var ju när jag gick in i glasrutan också XD HAHAHHA!!!



PUSS linda

2009-09-29 @ 12:20:46
Postat av: Evelina.

Ja just det xD jag visste det var något jag glömde!!!!

2009-10-02 @ 08:41:13
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0