Dränkt i varm mjukglass.

Var uppe med tuppen imorse för lite jobb. Olyckligtvis gick det inget bra för nån av oss på jobbet idag om jag ska vara ärlig. Jag började med att spruta ner hela mig med mjukglass. Den hade typ börjat "koka" under natten så när jag drog i spaken hamnade kanske 1/10 i bägaren och resten på mig, golvet och maskinen. Inte lyckat!

Nu har jag i pricip packat klart resväskan inför imorgon och måndag. Imorgon åker jag och pappa först till Strägnäs och hämtar lillebror på tävling, sen åker vi tre till Stockholm och spenderar natten hos min farbror och faster.
På måndag blir det att gå upp tidigt, tidigt och klockan 9,00 är jag uppe i luften om allt gör som det tänkt.
Kommer hem den 27e mars, men enbart i några dagar sen tar jag mitt pick och pack igen och drar till Mallorca!

Nästa gång ni hör från mig är jag i USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0