JSM Kristianstad

Var i Kristianstad i början av februari och simmade junior SM.
Lite blandade känslor om mina resultat detta mästerskap. Det som jag hoppades skulle gå bra gick lite sisådär och det som jag bara simmade för "skojs skull" gick desto bättre.
Blev pers på 100medley, 50frisim och 50bröst.
I vårt 50frisim och 50medley lag tog vi oss vidare till a-final. KUL!
B-final på 100medley, 100fj, 50fr och a-final på 50fj och överraskand 50br där jag slog personbästa med 1,3 sek i försöken och putsade det även i finalen. Slog ett 18år gammalt seniorklubbrekord också.
Som sagt: gick bra på det som inte behövde gå bra och sådär på det jag ville skulle gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0