Min egna hörna.

Nu sitter jag och bara degar i mitt rum. Ja, ni hörde rätt: MITT rum, mitt alldeles egna rum. Det är nämligen så att min rumskompis bestämde sig igår att hoppa av och åka hem istället. Det är väl alltid tråkigt när folk försvinner ur teamet, men jag tror hon kommer må mycket bättre om hon åker hem.
Som min andra rumskompis Razan sa: "Det här är som bigest loser: en åker ut varje månad. Man vet aldrig vem det blir nästa gång.."
Vi har två stycken som har slutat nu. Hon, min rumskompis och sen en kille som blev avstängd av skolledningen efter bara några veckor.

Så i helgen ska jag stor städa här och försöka införskaffa lite saker så det blir lite mer eve av rummet. Skulle vara drömmen om Ikea fanns i stan, men närmaste är nog Orlando tyvärr..

Nu ska jag lägga mig. Vill vara någorlunda pigg till morgonträningen om 8 timmar, pust och stön. Imorgon ska jag även gå till ett dagis intill colleget för att leka lite med småbarnen. De är så söta.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Då kollar jag varje dag.Älskar biggest looser.Du måste göra en pakt med nån så du får stanna länge.Vinner ni något?Spännande fortsättning.

2010-10-14 @ 08:53:15
Postat av: margareta

Google translate, det är fusk Eve!! Grattis till egen "kuppe" Kommer det inte någon ny rumskompis? Varför blev killen avstängd? Många frågor som väntar på svar när du har lust o tid. Kram

2010-10-14 @ 10:19:06
Postat av: Carina

2010-10-14 @ 12:57:06
Postat av: Carina

Du får bilda pakt med nån så du får stanna riktigt länge.Men gå inte ner i vikt.

2010-10-14 @ 12:58:13
Postat av: Evelina

haha mamma det ar ju inte en tavling pa riktigt. hon bara tyckte att det kandes som det for att folk aker hem.



killen som akte hem efter nagra veckor hade lite problem. han var bland annat skitsofren och at lugnande tabletter. Ibland kunde han gora konstiga saker och ingen fattade varfor. sen hittade campus safety en laddad pistol i hans rum eller om det var bilen, minns inte. sa da blev han kickad fran skolan.

men han var en valdigt bra kille. tror inte hans foraldrar brydde sig ett skit om honom arligt talat. tycker lite synd om honom. men man lar sig av sina misstag som sagt.

2010-10-14 @ 14:37:13
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: Carina

Det fattade jag ,Eve. Ville bara vara lite rolig.Eftersom jag älskar det tjockisprogrammet.

2010-10-14 @ 18:17:38
Postat av: margareta

Tack för svar!

2010-10-14 @ 19:55:18
Postat av: Malin

Haha, nae det var ju inget svårt över huvud taget:) orolig i onödan! Hur har du det eve, du lär väl vara as brun nu! Har försökt att följa din blogg så mycket jag kan;)

2010-10-14 @ 22:35:46
URL: http://vilhelminan.blogg.se/
Postat av: Evelina.

haha jaa mamma jag vet att du älskar det. du är ett riktig bigestloser.fan!!!

2010-10-15 @ 03:31:37
URL: http://evelinakarlssons.blogg.se/
Postat av: starsinmymind - miranda ^^

Hej! jädrans vilken söt blogg du hade!♥

Vad gör lilla du?

2010-10-15 @ 04:27:37
URL: http://starsinmymines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0