I stil love you.

Även om det är över ett år sen jag fick beskedet, så minns jag den dagen som igår. Minns smärtan att se alla så ledsna, och inte tala om smärtan man kände själv när man satt ensam.
Idag skulle det varit din födelsedag, 90 år. Det firar vi inom oss idag för din skull.


I sommar kommer jag äntligen få åka norrut igen och träffa alla underbara släktingar. Förhoppningsvis får vi med oss Deniz så han får träffa den andra, lite mindre galna, halvan av släkten. Längtar redan! Och det var ju precis det hon älskade, när man samlades, släkt och vänner, och bara pratade och umgicks tillsammans. Och för inte tala om att åka bil, hon sa alltid att hon kunde sitta och åka runt hela dagen i bilen, och där satt vi 4 stycken i baksättet och trängdes och bara nickade. Det var tider det.
Tankarna går till min kära saknade farmor Ellen idag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja nu får vi hoppas att vi kommer iväg , men några dagar ska det väl bli!PUSS

2011-04-22 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0