Overweight.

Var uppe med tuppen för att köra mitt gympass som Deniz hade skrivit åt mig. Jävlar vad jobbigt det var. Känner att jag är liiite ur form alltså. Har klagat på att jag känt att jag gått upp i vikt (inget överdrivet alltså, men man kan ju ha sina ups and downs) så jag bestämde mig för att börja träna på nu så gott jag kan och har tid. Vilket sammanträffande att vi mätte kropps fett på lektionen idag. Först mätte vi BMI (Body Mass Index) vilket visade att jag var underviktig... Okej det visade att Thomas var överviktig och det är han inte! Men i alla fall. Sedan fick vi använda en apparat som visade vårt procentliga kropps fett. Jag hade 11.3%, själva skalan började på 12% så jag fanns inte ens med där! Och som idrottare borde man ha 16-20 om jag förstod rätt. Illa, illa.. Men jag ska nog boka in ett möte med min lärare så vi kan ta reda på kropps fett och vad jag borde äta mer och mindre av.
Nu ska jag ta och städa mitt rum lite. Gör inte det allt för ofta. Sen har jag börjat packa ihop en väska inför hemresan till Sverige! Ja vet, tidigt men va fan man blir ju bara glad av det! Och använder ändå inte vinterkläderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0