About Hungary.

Som jag nämnde tidigare ska jag alltså åka iväg till Ungern i 5 dagar tillsammans med Deniz, Mattias, Mattias tränare och en simmare från deras klubb. Det är lite av ett träningsläger. Vi kommer åka den 26 maj om jag inte minns fel. Vi kommer träna två gånger om dagen, på morgonen vid hotellet och på eftermiddagen i EM bassängen på Margareta ön. Det är nog i stort sett det jag vet just nu. Längtar, tror att Ungern kan vara riktigt fint!


// TRANSLATE //
As I mentioned earlier, I then go off to Hungary for 5 days with Deniz, Mattias, Mattias coach and one other swimmer from their homeclub. It is a bit of a training camp. We will go May 26 if I remember correctly. We will train twice a day, in the morning at the hotel andthe afternoon in the Championship pool on Margaret Island. It's probably more or less what I know right now. Longing, believe that Hungary can be really nice!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej igen. Nyfiken i en strut det var jag det. Tack nu vet jag lite mera och vilket fint namn "Margareta ön" visste inte att det fanns ngt sådant ställe. Du satsar väl på SATS provet också? Håller tummarna men det går nog bra även utan dem. Simma Lugnt.....

2011-01-23 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0