Love is in the air.


Igår åkte Deniz söderut tillsammans med John, Nikki och Courtni. De ska nämligen på en recruit trip och kolla in FAU lite grann. Själv skulle jag följt med, men efter att ha pratat en del med coachen där så sa han att jag måste göra SAT provet för att få komma. (Och som vissa vet gjorde jag endast TOEFL testet när jag kom hit).


Lördagen var mycket händelserik. Jag åkte iväg till Daytona 500 och kollade in lite bilar i väldigt hög fart, gjorde en photoshoot på skolan - så himla roligt! På kvällen blev vi hungriga, så vi bestämde oss för att GÅ till McDonalds. Första gången man riktigt går någonstans i det här landet, man tar alltid bilen.


// TRANSLATE //
Yesterday Deniz went down south with John, Nikki, and Courtni. They are going on a recruit trip to check out FAU. I was supposed to go with them, but the coach told me I had to do the SAT test before I go on a recruit trip.

Saturday was a day with a lot of fun. I went to Daytona 500 arena and checked out some fast cars, and I also did a photoshoot in school - so much fun! At the night we started to get really hungry so we decided to GO to McDonalds. First time I have ever walked somewhere in this country. You always take the car everywhere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0