Beautiful morning.

Här ligger jag i sängen och väntar på att grabbarna ska vakna. Har vi riktigt tur är Deniz frisk idag med och kan följa med oss ut för en gångs skull.
Gårdagen bjöd på lite solning på stranden, en promenad till Hall of Fame och runt bland båtarna. Herregud säger jag bara! Jag är ingen båtmänniska men till och med jag blev imponerad när vi såg en yacht med 4 våningar!


Här kommer lite bilder från gårdagen:



Deniz vid Hall of Fame.


Hall of Fame.


Båtar, båtar, båtar.


Promenad vid hamnen.



//Translate//
Here I'm lying in bed, waiting for the guys to wake up. Are we really lucky today, maybe Deniz is feeling better so he can join us outside in the sun today. Yesterday we went to the beach for some taning, a walk to the Hall of Fame and around among the boats. Oh my god I must say! I'm not a boat lover but even I was impressed when we saw a yacht with four floors!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Hejsan. Kul att du blivit båt intresserad. Förstår att du tittat på "ngt större" båtar än den du o Christin var ute i för evigheter sedan. Fanns det ngr till salu som passar vår plånbok? Njut av tillvaron! Kram

2011-03-14 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0