I'm back!

Sådär ja, då hade jag sista lektionen (och prov) idag och nu är det SPRING BREAK!
Har varit fullt för mig nu senaste 3 veckorna.
Första veckan: toppning och plugg, plugg, plugg för att inte hamna för mycket efter i skolan.
Andra veckan: Nationals i Buffalo, New York.
Tredje veckan: plugga ikapp allt som jag missade under Buffalo-veckan.

Det är i stort sett så det har sett ut. Inte så roligt alltså, förutom Buffalo. Det blev en lång flygtur dit, med helt nya kläder (i mängder) plus parkas, väska och annan utrustning. Tackar aldrig nej till gratis saker.
Hela veckan var oerhört rolig. Vi hann så klart med att testa "Buffalo-wings", från restaurangen där det kommer ifrån, och tog oss även en sväng bort mot Canada för att kolla Nigarafallen.

Själva tävlandet gick väl sisådär. Inte alls nöjd med tiderna, men det är inget att gräva ner sig för. Och jag ska absolut inte klaga, placeringarna blev desto bättre. Tvåa på 200 medley och missade tyvärr bronset (pga världens sämst målgång med endast fyra hundradelar) på 100 fritt och vann 100fjäril. Därmed blev jag första tjej som någonsin vunnit Nationals för Daytona State. Det var lite ballt. I alla lagkapperna slutade vi tvåa, så det var bra det med. Totalt i klubbstriden hamnade både tjej- och killlaget på andra platsen. Helt klart godkänt!

Imorgon åker jag, Deniz, Mattias, Simon och Raymond ner till Fort Lauderdale och hyr en väns lägenhet. Precis intill havet! Där ska vi vara fram till måndag då vi drar till Miami för att sedan gå på båten som tar oss till Bahamas i 5 dagar. Kan det bli bättre? Ja det kan det! När vi kommer hem från kryssningen, åker vi antingen till Jupiter eller till Ray's sommarhus och åker jetskii och snorklar och bara gottar oss. Jag ska verkligen ta ledigt från skolan och simningen den här veckan och bara njuta! Har jag tid, ork och internet så ska jag uppdatera här.

Nu ska jag sova så jag är utvilad inför morgondagens äventyr.
God natt, mina vänner!

Jag och min rumskamrat Razan.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha det så kul o njut!PUSS

2011-03-11 @ 08:30:18
Postat av: Margareta

Välkommen tillbaka! Grattis till alla placeringar! Koppla av och njut av din ledighet, vilken lyxtid du har framför dig innan allvaret hinner i fatt i gen. Kram

2011-03-11 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0