Bloggbreak

Bloggbreak

Som det var sagt, det kommer bli en liten bloggbreak nu. För det första ska projektet vara inlämnat på fredag, och som alla andra kommer jag sitta med det i princip hela dagen imorgon. Plus att jag ska hinna packa och fixa här hemma inför resan till Frankrike på fredag morgon. Det är mycket jag ska hinna på så kort tid kan jag säga..

Dagens: Inte speciellt rolig dag, varken humöret eller något annat :P Efter skolan blev det worki-worki. Lugnt och hyffsat roligt, endast 2 timmar. Sen hem för att hämta studentmössan som kom med posten, liite stor men så blir dte när man knappt kunde testa. Fick även hem mina beställningar från Nelly.se. Kände att jag behövde en klänning inför sommaren, då man ska vara lite små fin, som mormors 70års kalas :) Plus en balväska, sen fick jag ju en klubba på köpet också! (som min bror glupskade i sig innan jag ens hann säga ja du kan få den)


Klänningen från Nelly

Nu ska jag glupska i mig lite snabb energi, brownies, och sedan börja med packningen! So long, ses när jag kommit hem från Frankrike och förhoppningsvis lite solbränd, tränad och inte allt för död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0