Home sweet home

Home sweet home

Då var jag hemkommen från La France! Riktigt lyckat läger tycker jag allt, dock kunde vi fått bättre med vädret men ska inte klaga. Orkar inte berätta nånting om det nu, får ta ett långt inlägg om det någon annan dag om jag hinner.
Kom hem och sen for jag med pappa och hämtade lillebror som också varit på läger, men på åland, -ackack sjukhusbesök för lillebror men det var inte det värsta under lägret, tydligen treadje världskriget också..

Kom in till min saknade säng i mitt rum och vips har påskharen besökt mig och lämnat miglite smått och gått :) Tack tack!

Nu orkar jag inte sitta här mer. Kommer som sagt ett lite mer detaljerat inlägg om lägret osv om jag orkar. Hade med mig kameran, plus att slettch hade sin superduper kamera som jag kanske kan få ngra bilder av och dela med mig här av :)
Men för nu, GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Ja på dem låter det som en riktigt bra film, ja vet inte . kände inte att de va nått speciellt med den. men se den & avgör själv! :)

2009-04-15 @ 20:14:58
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0