Åh lugna härliga söndag

 Åh lugna härliga söndag

Sitter och läser lite teori. Jag blir så sömning utav det!
Idag har jag varit på gymmet tillsammans med Sebbe. Sen skulle vi till stan och köpa en resväska, men det var stängt. Stod en lapp också: "sista veckan, butiken upphör" på dörren, men jag hoppas den har öppet imorgon :S Sjukt bra, halva priset på allt i butiken. Me liike!

Ikväll ska jag spendera några timmar på badet, som vanligt. Men ikväll är det kick-off. Jag och Simon ska ta hand om mina små Braxare. Ibland är det allt roliga alltså :) Tingeling is back!
Just det, vet inte om jag sagt det men på onsdag börjar jag som simskolefröken :) Då har jag lite jobb i veckorna alla fall, 3 timmar :P haha. Ska jobba tillsammans med Christin så det blir roligt!

Saknar min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0