Friday I'm in love.

Friday I'm in love.

Dagen började tidigt med att åka till arbetsförmedlingen på ett möte om att skriva ansökshandlingar. Kändes som det skulle vara jätteonödigt innan, men efterår kände jag mig störst, som om jag kunde få vilket jobb som helst! (nästan). Till och med Deniz var lite avvis på att jag kunde så mycket ;) Så idag har jag skickat iväg ett CV, vilket tog evigheter. Sen hittade jag en superbra annons. Men hinner inte in till stan med den idag, så får ta det direkt när jag kommer hem. Fan det jobbet skulle jag verkligen vilja ha!
Kebab blev det idag med. Inte så jättegod. Vasa-kebab är fortfarande utklassande godast :)

Nu ligger Deniz och sover över hela sängen och rycker som en duva! (tänk deras nacke). Ska nog ta och packa ihop lite grejer och sen hoppa in i sängen bredvid honom.

FÖR SNART SÅ ÅKER VI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0