Froggi saves my nights

Froggi saves my nights

Träningen var ganska rolig idag, själva passet, dock inte så mycket skratt och glädje som det brukar. Alla börjar ju försvinna sakta nu.. Men jag simmade på bra, kändes bra alla fall.

Liten uppdatering om hur hösten blir. Planerna var att bosätta mig i Göteborg ett tag framöver, jag tycker om den staden. Men så är inte fallet nu. Det blir att bo kvar i Norrköping. Försöka hitta ett jobb, vilket är förbaskat svårt just nu men jag fortsätter mitt sökande. Bo kvar här hemma i mitt radhus med familjen och fortsätta med simningen. Det aktuella just nu är väl körkortet.
Men tro inte att jag inte kommer åka till Göteborg bara för att jag stannar. Älskar staden och finns underbara människor där som jag bara måste träffa lite då och då :)

Nej, nu ska jag kolla lite prison break och somna till det, samtidigt som jag ligger och kramar mjukis grodan med D's parfym på.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0