Ibland är jag inte riktigt mig själv..

Ibland är jag inte riktigt mig själv..

God dag allesammans!
Idag känns det inte som det riktigt min dag. Vet inte varför men mitt humör känns lite halvt.. Därför grubblar jag djupt över om jag bara ska ta en ordentlig hemma-sittar-kväll med mängder av onyttigheter och bara lata mig, eller om jag ska ta tag i mitt liv och gå ut med några. Det är ju trots allt sista dagen på frackveckan för mina små vänner.. Men frågan är ju hur pepp jag kommer att vara.

Idag har jag läst teorin mest hela dagen. Åkte till Medicin centrum för att boka tid och sen mötte jag upp mamma på HC. Där träffade vi även Frida och den blev en lite uppdatering om allt i livet. Länge sen man såg henne! Fun, fun.

Tråkigt inlägg, bäst jag lägger av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0