The night is still young

The night is still young

Det var ett riktigt Eve-hatar-pass idag, och det gick skit. Det är vid såna tillfällen man inte riktigt förstår varför man lägger ned så mycket tid på just simning. Men det lönar sig ju i slutändan.
Efter träningen åkte jag, Sebbe, mamma och pappa till kyrkogården, (som vi alltid gör den 28e augusti men mamma jobba imorgon så därför blev det av idag).

Kvällen spenderades på Världens bar tillsammans med Christin och hennes vänner. Riktigt roliga och trevliga töser det där alltså :) Goa och glada, sånt gillar jag.

Har hunnit med en "speed-dejt" på msn med Älsklingen i Daytona också. Eftersom han inte skaffat sig någon blogg eller resedagbok än så står jag lite för uppdateringen då(en snabbis);
Efter att planet landat i usa tog det endast två timmar innan han var färdig med passkontroll, fingeravtryck, visums-koll, hämta väskorna och allt. Efter lite oroligheter hittade han tillslut coach Steve Lochtes dotter som skulle skjutsa honom till skolan/ lägenheten. Lägenheterna var väldigt stora och bra.
Mer får ni nog läsa er fram när han uppdaterar sig på nån sida. Men nu vet ni att han är framme och mår bra :)

Själv ska jag sätta på ett avsnitt prison break, som jag för övrigt b;rjar tycka är lite smått utdraget, och somna i min säng med froggi.
Sleppy sleppy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0