Time goes by

Time goes by

04.45 ringde Deniz mobil imorse, redan då kände jag klumpen i bröstet. Att först se honom ta farväl till sin familj var illa nog att tårarna föll. Hela vägen i bilen njöt jag  av att vara i hans armar. Väl framme på flygplatsen brast det ut i gråt. Det hemskaste farväl jag varit med om. Man vänjer sig aldrig vid att ta adjö till någon man älskar.
Nu är han, pojken i mitt liv, ute i stora vida världen och reser till det stora landet i väst. Florida, det tackar jag dock inte nej till att semestra i. Men en sak vet jag, han kommer klara det galant :)

Och den ständiga frågan: men hur blir det med er om han flyttar? Bara för att jag ska slippa ta det svaret om och om igen; det är självfallet att vi håller ihop. Vad är det för kärlek att bygga på om man inte klarar av svåra stunder här i livet, om man inte klarar av att vara ifrån varandra? Jag skulle aldrig göra så han inte skulle få nå en av sina drömmar sen barndomen, alrig!
Men givetvis kommer det rinna en tår ned för min kind då och då. Men det är bara saknaden av honom. Jag är så säker på oss och det vet jag att han med är. Alltid tillsammans oavsett avstånd.

Äkta kärlek varar längst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade! Du är så himla bäst. Kunde inte sova så jag testade datorn om internet fanns! Resan gick bra! Ensam dock. Det tog 2h från att planet landa tills jag kom ut. Fattar du eller? Länge vid gränsen. Sen var det svårt att hitta henne med! Men det gick. Lägenheterna ör ÖVER förfäntan alltså. Sjukt nöjd med dom. Jag skojar inte när jag säger att den kan vara större än ert hus :P Vi har 4 rum. 1 dubbel som jag o Konrad bor i. Hans föräldrar är Polska :D Rawecki all over :P Sen 2 singelrum. Rätt bra yta i rummen med. Vi delar en Walk-in closet :D Det är 2 våningar :O Där uppe är rummen. I mitt o Korres rum finns en toa o en dusch o ute i "hallen" där uppe finns en dusch o toa till Dan o Collin. Det är badkar förresten med :) O där nere finns även en toa xD Stort med andra ord! Ska försöka ta bilder under dagen när jag packat upp allt typ. Jag kunde inte sova nu. Tänker på dig hela tiden :( Älskar dig så mycket gumms!

2009-08-27 @ 12:40:17
Postat av: kusin jennipher

Förhoppningsvis går tiden mycket snabbare än vad man tror! :) och jag tycker det är bra att ni håller ihop, han har ju dessutom redan blivit accepterad av släkten vilket är strongt ;)

2009-09-04 @ 19:08:38
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0