Ursäkta mig.

Ursäkta mig.

Ojoj, dåligt uppdatering av mig igen. Men tror det blir lite av en bloggpaus nu i slutet av sommaren.
Simningen har dragit igång. Och vad ska vi göra imorgon om inte 3 mil cykling, springa 5km och simma 1500m, troligtvis i sjö.. Hjälp mig!

Igår blev det bowling med Deniz, Sebbe, Ante, Linda och Malin. Ja ni hörde rätt, Eve spela bowling. Ush, men trevligt sällskap var det alla fall. Reultatet: en söndrig tumme.

Snart ska jag sätta mig på cykeln och dr iväg mot träningen tillsammans med Sebbe och Deniz.
Annars har jag inte hunnit med mycket idag, förutom HALKAN!
 Hade första körlektionen igår och den resulterade i halkan idag :P haha. Roligt, men tycker folk överdriver hur rolig den är. Men man behövde ju inte vara nervös innan om jag säger så.

Nej nu ska jag kila, kommer mer uppdateringar så småningom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0