Sleep all day.

Snön ligger som ett stort täcke över Norrköping nu. Och alla julklapparna är införskaffade! (Kanske en kvar då..) Och julmusik blev det till middagen idag. Kan det bli mer julstämning? Hoppas bara snön ligger kvar under julafton, det är ett måste! Ingen jul utan snö.

Min kropp är helt söndertränad känns det som. Gym, gym, styrka, simning, simning. Träningsvärken har stigit mig över huvudet nu!
Tidig morgon med morgonträning idag. Sen hem för en liten nap, hämta mamma och handla lite smått och gott. Införskaffade mig Tresumme shampoo&balsam, hoppas det är så bra som det låter! Sen hem och sova och sen träning. Sammanfattningsvis: dagen har mest gått åt till träning och sova.

Nu ser jag att det är Bridget Jones på tv, ska lägga mig i soffan och sova en stund till det tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0